Wstecz Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE ZAWODÓW: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Wysoczyzny Polanowskiej.
2. ORGANIZATOR: Klub Imprez na Orientację "PREGO" Szczecin.
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Kierownik Zawodów – Tomasz Paszek Sędzia Główny, Budowniczy Tras– Daniel Śmieja Biuro Zawodów– Hubert Świerczyński
4. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW: Rajd odbędzie się w dniach 20-21 czerwca 2009r. na Wysoczyźnie Polanowskiej.
5. BAZA ZAWODÓW: Zespół Szkół nr 1,Biały Bór ul. Dworcowa 19.
6. FORMA ZAWODÓW: - klasyfikacja indywidualna,
Trasa Rowerowa: 300km w limicie24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.20 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza: 100km w limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2000): Trasa Rowerowa - 1:100000, Trasa Piesza - 1:50000,
19 czerwca 2009(piątek) - od 18:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Zawodów, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Zawodów, 20 czerwca 2009 (sobota) - 8:00 - 11.30 Praca sekretariatu Zawodów, - 10:00 START Tras InO, - 11:30 - 11:50 Odprawa techniczna Trasy Pieszej i Rowerowej, - 12:00 START Trasy Pieszej i Rowerowej, 21 czerwca 2009 (niedziela): - 12:00 META TR i TP - 13:00 uroczyste zakończenie Zawodów, - 15:00 zamknięcie bazy Zawodów.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 16 czerwca 2009r.
Należy przesłać przelewem na konto
Inteligo 50 1020 5558 1111 1239 0270 0091
Tomasz Paszek ul. Akwarelowa 31/15 70-781 Szczecin
z dopiskiem „GRASSOR”
Wysokość opłaty startowej:
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Zawodów będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (na pisemne życzenie) dla osób, które przekażą opłatę startową + opłatę dodatkową oraz nadeślą zgłoszenie do dnia 16.06.2009r.: - Koszulki typu T-shirt, cena 25zł, płatne razem z opłatą startową.
11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa: - folia NRC, - kompas, - sprawny technicznie rower, - oświetlenie przednie i tylne roweru, - przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody), - telefon komórkowy. Trasa Piesza: - folia NRC, - kompas, - oświetlenie białe (może być czołówka), - przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody), - telefon komórkowy.
12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW: Trasa rowerowa: - kask rowerowy, - apteczka pierwszej pomocy, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych, - telefon komórkowy z możliwością otrzymywania wiadomości MMS. Trasa piesza: - apteczka pierwszej pomocy, - oświetlenie tylne czerwone, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych, - telefon komórkowy z możliwością otrzymywania wiadomości MMS.
13. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie do obrony tytułu w przyszłym roku. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Zawodach, - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
14. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - ubezpieczenie NW na czas trwania Zawodów, - 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę) - punkty do OInO - 2 pkt, - szatnie, toalety i prysznice w bazie Zawodów, - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - Zawody odbędą się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Zawodów.
16. DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja własna.
17. INFORMACJE DODATKOWE:
Tomasz Paszek tel.: 602737307 e-mail: kinoprego@wp.pl |