Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE ZAWODÓW: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Poj. Wałeckiego.
2. ORGANIZATOR: Klub Imprez na Orientację "PREGO" Szczecin.
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Kierownik Zawodów – Tomasz Paszek Sędzia Główny, Budowniczy Tras– Daniel Śmieja Biuro Zawodów– Hubert Świerczyński
4. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW: Rajd odbędzie się w dniach 19-20 czerwca 2010r. na Poj. Wałeckim.
5. BAZA ZAWODÓW: Szkoła Podstawowa w Człopie, pl. Zwycięstwa 6, woj. zachodniopomorskie.
6. FORMA ZAWODÓW: - klasyfikacja indywidualna,
Trasa Rowerowa 300km w limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.20 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna. Trasa Rowerowa 150km w limicie 12 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.10 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza 100km w limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna. Trasa Piesza 50km w limicie 12 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 7 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna. Trasa Ekstremalna 200km (50km pieszo i 150km rowerem) limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (2 pętle), ok. 17 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2000): Trasy Rowerowe - 1:100000, Trasy Piesze - 1:50000,
18 czerwca 2010 (piątek) - od 18:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Zawodów, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Zawodów, 19 czerwca 2010 (sobota) - 8:00 - 11.30 Praca sekretariatu Zawodów, - 11:30 - 11:50 Odprawa techniczna wszystkich tras, - 12:00 START wszystkich tras 20 czerwca 2010 (niedziela): - 00:00 META TR150 i TP50 - 12:00 META TR300, TP100 i TE200 - 13:00 uroczyste zakończenie Zawodów, - 15:00 zamknięcie bazy Zawodów.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 15 czerwca 2010r.
Należy przesłać przelewem na konto
Daniel Śmieja Volkswagen
Bank Polska S.A. 50 2130 0004 3001 0262 2686 0001 z dopiskiem „GRASSOR”
Wysokość opłaty startowej:
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Zawodów będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (na pisemne życzenie) dla osób, które przekażą opłatę startową + opłatę dodatkową oraz nadeślą zgłoszenie do dnia 15.06.2010r.: - Koszulki typu T-shirt, cena 30zł, płatne razem z opłatą startową.
11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa 300 i 150: - folia NRC, - kompas, - sprawny technicznie rower, - oświetlenie przednie i tylne roweru, - przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody), - telefon komórkowy. Trasa Piesza 100 i 50: - folia NRC, - kompas, - oświetlenie białe (może być czołówka), - przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody), - telefon komórkowy. Trasa Ekstremalna 200 - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR.
12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW: Trasy rowerowe: - kask rowerowy, - apteczka pierwszej pomocy, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych, - telefon komórkowy z możliwością otrzymywania wiadomości MMS. Trasy piesze: - apteczka pierwszej pomocy, - oświetlenie tylne czerwone, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych, - telefon komórkowy z możliwością otrzymywania wiadomości MMS. Trasa Ekstremalna 200 - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR.
13. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie do obrony tytułu w przyszłym roku. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Zawodach, - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
14. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - ubezpieczenie NW na czas trwania Zawodów, - 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę) - punkty do OInO - 2 pkt, - szatnie, toalety i prysznice w bazie Zawodów, - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - Zawody odbędą się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Zawodów.
16.
DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja autobusowa - Komunikacja własna.
17. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja tel.: 503791774 e-mail: maratony@home.pl
|