Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE RAJDU: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości fizycznej i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Pojezierza Suwalskiego i Równiny Augustowskiej.
2. ORGANIZATOR: - Stargardzki Klub Orientacji 15 POŁUDNIK,
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Dyrektor Rajdu – Daniel Śmieja Sędzia Główny, Budowniczy Trasy Rowerowej – Paweł Brudło Biuro Zawodów – Paweł Brudło
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU: Rajd odbędzie się w dniach 21-22 czerwca 2019r. na Pojezierzu Suwalskim i Równie Augustowskiej.
5. BAZA RAJDU: Agroturystyka w Dolince Suwalskie Bieszczady,
6. FORMA RAJDU: - klasyfikacja indywidualna, podział na kategorie mężczyzn (M) i kobiet (K)
Trasa Rowerowa 444km w limicie 36 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 100 PK, mapa zasadnicza oraz mapy dodatkowe na odcinki specjalne (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Rowerowa 2x111km w limicie 2x12 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (2 pętle), ok. 50 PK, mapa zasadnicza oraz mapy dodatkowe na odcinki specjalne (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
UWAGA: Na lampionach nie będzie map z lokalizacją kolejnych PK, rozświetlenia trasy będą wyświetlane wyłącznie za pomocą aplikacji CheckPoint 3.xx.
Wyniki z Trasy Rowerowej 444 i 222 liczą się do klasyfikacji Pucharu Polski w Maratonach Rowerowych na Orientację.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 2000):
Skala mapy podstawowej: 1:100 000 aktualność 2000 (przeskalowana mapa 1:50tys. Wydawnictwa Compass). Na mapie podstawowej będą zaznaczone tylko PK najbliżej Startu, o lokalizacji pozostałych PK uczestnicy dowiadują się stopniowo, potwierdzając kolejne PK. Uwaga, lokalizacja kolejnych PK dostępna wyłącznie za pomocą Aplikacji CheckPoint 3.xx
Skala mapy dodatkowej: skala i rodzaje map zostaną podane w Komunikacie Technicznym.
20 czerwca 2019 (czwartek) - od 18:00 Przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu, Ognisko 21 czerwca 2019 (piątek) - 8:00 – 9:30 Praca sekretariatu Rajdu, - 9:30 - 9:50 Odprawa techniczna, - 10:00 START TR444 i TR222 - 22:00 META pierwszej pętli trasy TR222 22 czerwca 2019 (sobota): - 10:00 START drugiej pętli TR222 - 22:00 META TR444 i TR222 - 22:30 uroczyste zakończenie Rajdu.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 17 czerwca 2019r. Po tym terminie można się zgłosić tylko w Bazie Rajdu.
Opłatę należy przesłać przelewem na konto
Paweł Brudło Pekao SA 10 1240 1327 1111 0000 1894 3113
z dopiskiem „Grassor 2019+ id” (numer id dostępny jest na liście zgłoszeń np. „Grassor 2019, id 14”)
Wysokość opłaty startowej:
Koszulki można zamawiać do 10.06.2019r.
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
11. NOCLEGI I WYŻYWIENIE: W Bazie Rajdu istnieje możliwość wykupienia noclegu i posiłków: - domek letniskowy: 120 zł/osobę/3 noce, (18 miejsc w 3 domkach), - pole namiotowe: 20 zł/osobę/noc, - śniadanie: 15 zł/osobę, - ognisko w czwartek: 20 zł/osobę, - dwudaniowy obiad na mecie: w ramach pakietu startowego
Rezerwacji noclegów i posiłków należy dokonać w trakcie wypełniania formularza zgłoszeniowego. Rezerwacja jest ważna po otrzymaniu opłaty startowej.
12. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa 444 i 222: - dowód osobisty lub paszport, - kompas, - sprawny technicznie rower, - przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody), - oświetlenie przednie białe, (może być czołówka) i tylne czerwone, - telefon komórkowy z systemem Android 5.0 lub nowszym z obsługą kart NFC lub kodów QR – istnieje możliwość wypożyczenia wodoodpornych telefonów Samsung Xcover 3 w cenie 10 zł/tel.
13. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa 444 i 222: - kask rowerowy, - apteczka pierwszej pomocy, - folia NRC, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.
14. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie dla zwycięzcy kategorii OPEN do darmowego startu na trasie TR300 przyszłym roku. - przywilej wyboru lokalizacji kolejnej edycji Rajdu oraz budowy trasy przez zwycięzcę tegorocznej edycji. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki), - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
15. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - ubezpieczenie NW na czas trwania Rajdu, - szatnie, toalety i prysznic w Bazie Rajdu, - ciepły posiłek na Mecie (dwudaniowy obiad), - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - Rajd odbędzie się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Rajdu, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w Bazie Rajdu.
17. DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja autobusowa - Komunikacja własna.
18. INFORMACJE DODATKOWE:
Paweł Brudło – Budowniczy Trasy, Sędzia Główny tel.: 605895267 e-mail: pbrudl@absolwent.sgh.waw.pl
Daniel Śmieja – Dyrektor Rajdu tel.: 503791774 e-mail: maratony@home.pl
|
||||||||||||
|