Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy 2020
1. CELE RAJDU: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości fizycznej i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Równinny Gryfickiej i Puszczy Goleniowskiej.
2. ORGANIZATOR: - Stargardzki Klub Orientacji 15 POŁUDNIK,
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Dyrektor Rajdu – Daniel Śmieja Sędzia Główny, Budowniczy Trasy Rowerowej – Daniel Śmieja
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU: Rajd odbędzie się w dniach 20-21 czerwca 2020r. na Równinie Gryfickiej.
5. BAZA RAJDU: CAMPING OSTOJA,
6. FORMA RAJDU: - klasyfikacja indywidualna, podział na kategorie mężczyzn (M) i kobiet (K)
Trasa Rowerowa 300km w limicie 24 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 30 PK, mapa zasadnicza oraz mapy dodatkowe na odcinki specjalne (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Rowerowa 100km w limicie 12 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 10 PK, mapa zasadnicza oraz mapy dodatkowe na odcinki specjalne (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
UWAGA: Na lampionach nie będzie map z lokalizacją kolejnych PK, rozświetlenia trasy będą wyświetlane wyłącznie za pomocą aplikacji CheckPoint 3.xx.
Wyniki z Trasy Rowerowej 300 i 100 liczą się do klasyfikacji Pucharu Polski w Maratonach Rowerowych na Orientację.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980):
Na mapie podstawowej będą zaznaczone tylko PK najbliżej Startu, o lokalizacji pozostałych PK uczestnicy dowiadują się stopniowo, potwierdzając kolejne PK. Uwaga, lokalizacja kolejnych PK dostępna wyłącznie za pomocą Aplikacji CheckPoint 3.xx
Skala mapy dodatkowej: skala i rodzaje map zostaną podane w Komunikacie Technicznym.
19 czerwca 2020 (piątek) - od 18:00 Przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu, Ognisko 20 czerwca 2020 (sobota) - 8:00 – 9:30 Praca sekretariatu Rajdu, - 9:30 - 9:50 Odprawa techniczna, - 10:00 START TR300 - 11:00 START TR100 - 23:00 META trasy TR100 - 24:00 koniec limitu spóźnień na trasie TR100 21 czerwca 2020 (niedziela): - 10:00 META TR300 - 11:00 koniec limitu spóźnień na trasie TR300 - 12:00 uroczyste zakończenie Rajdu.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 16 czerwca 2020r. Po tym terminie start możliwy wyłącznie po bezpośrednim
kontakcie z dyrektorem rajdu. UWAGA: Organizator zastrzega
możliwość wprowadzenia limitu zgłoszeń do 50 uczestników na każdą z tras.
Opłatę należy przesłać przelewem na konto:
Daniel Śmieja Danske Bank 45 2360 0018 0107 0000 0054 3069 z dopiskiem „Grassor 2020+ id” (numer id dostępny jest na liście zgłoszeń np. „Grassor 2020, id 14”)
Wysokość opłaty startowej:
Koszulki można zamawiać do 10.06.2020r.
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
11. NOCLEGI i WYŻYWIENIE: W Bazie Rajdu istnieje możliwość wykupienia noclegu: - domek letniskowy duży (6 osobowy) z łazienką: 100 zł/osobę/2 noce + prąd wg licznika, (24 miejsca w 4 domkach), - domek letniskowy mały (2
osobowy) bez łazienki: 120 zł/osobę/2 noce + prąd wg licznika, (6
miejsc w 3 domkach), - pole namiotowe: 20 zł/osobę/noc + 15zł za namiot, - ognisko w piątek: 20 zł/osobę,
Rezerwacji noclegów i posiłków należy dokonać w trakcie wypełniania formularza zgłoszeniowego. Rezerwacja jest ważna po otrzymaniu opłaty startowej.
12. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie dla zwycięzcy kategorii OPEN do darmowego startu na trasie TR300 przyszłym roku. - przywilej wyboru lokalizacji kolejnej edycji Rajdu oraz budowy trasy przez zwycięzcę tegorocznej edycji. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki), - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
13. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - szatnie, toalety i prysznic w Bazie Rajdu, - ciepły posiłek na Mecie , - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - Rajd odbędzie się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Rajdu, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w Bazie Rajdu.
17. DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja autobusowa - Komunikacja własna.
18. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja – Dyrektor Rajdu tel.: 503791774 e-mail: maratony@home.pl
|
||||||||||||
|