Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy 2022
1. CELE RAJDU: - przeprowadzenie Mistrzostw Polski Lekarzy w Rajdach na Orientacje na trasie TR100, - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości fizycznej i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja zawodów na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Równiny Białogardzkiej, Wysoczyzny Łobeskiej i Wybrzeża Słowińskiego.
2. ORGANIZATOR: - Stargardzki Klub Orientacji 15 POŁUDNIK,
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Dyrektor Rajdu – Daniel Śmieja Sędzia Główny, Budowniczy Trasy Rowerowej – Stefan Wesołowski
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU: Rajd odbędzie się w dniach 25-26 czerwca 2022r. na Równinie Białogardzkiej.
5. BAZA RAJDU: Ośrodek Wypoczynkowy "Terstef",
6. FORMA RAJDU: - klasyfikacja indywidualna, podział na kategorie mężczyzn (M) i kobiet (K)
Trasa Rowerowa 300km w limicie 24 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 50 PK (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Rowerowa 100km w limicie 10 godzin charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 15 PK (dokładna liczba PK zostanie podana w komunikacie technicznym), kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Na trasie TR100 odbędą się Mistrzostw Polski Lekarzy w Rajdach na Orientacje.
UWAGA: Na lampionach nie będzie map z lokalizacją kolejnych PK, rozświetlenia trasy będą wyświetlane wyłącznie za pomocą aplikacji CheckPoint.
Wyniki z Trasy Rowerowej 300 i 100 liczą się do klasyfikacji Pucharu Polski w Maratonach Rowerowych na Orientację.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980):
Na mapie podstawowej będą zaznaczone tylko PK najbliżej Startu, o lokalizacji pozostałych PK uczestnicy dowiadują się stopniowo, potwierdzając kolejne PK. Uwaga, lokalizacja kolejnych PK dostępna wyłącznie za pomocą Aplikacji CheckPoint
Skala mapy dodatkowej: skala i rodzaje map zostaną podane w Komunikacie Technicznym.
24 czerwca 2022 (piątek) - od 16:00 przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu, - 18:00 - 20:00 praca sekretariatu Rajdu, - 20:00 ognisko, 25 czerwca 2022 (sobota) - 9:00 - 10:30 praca sekretariatu Rajdu, - 10:30 - 10:50 odprawa techniczna TR300 i TR100, - 11:00 START TR300 i TR100 - 21:00 META trasy TR100 - 22:00 koniec limitu spóźnień na trasie TR100 26 czerwca 2022 (niedziela): - 11:00 META TR300 - 12:00 koniec limitu spóźnień na trasie TR300 - 12:00 uroczyste zakończenie Rajdu. - 16:00 opuszczenie bazy Rajdu (dla uczestników niekorzystających z noclegu do poniedziałku).
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 22 czerwca 2022r. Po tym terminie start możliwy wyłącznie po bezpośrednim kontakcie z dyrektorem rajdu.
UWAGA: Organizator zastrzega możliwość wprowadzenia limitu zgłoszeń uczestników na każdą z tras, w zależności od aktualnych, na dzień startu, ograniczeń w sporcie amatorskim.
Opłatę należy przesłać przelewem na konto:
Alior Bank Daniel Śmieja 07 2490 1044 0000 4200 3019 4064
z dopiskiem „Grassor 2022+ id” (numer id dostępny jest na liście zgłoszeń np. „Grassor 2022, id 14”)
Wysokość opłaty startowej:
Członkowie Okręgowej Izby Lekarskiej w Koszalinie są zwolnieni z opłaty startowej.
Koszulki można zamawiać do 15.06.2022r.
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
11. NOCLEGI i WYŻYWIENIE: W Bazie Rajdu istnieje możliwość wykupienia noclegu w domkach 2/3 lub 4/5 osobowych (liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń): - domek letniskowy 4/5 osobowy z łazienką: 55 zł/osobę/noc - domek letniskowy 2/3 osobowy z łazienką: 55 zł/osobę/noc - domek letniskowy 2/3 osobowy bez łazienki: 55 zł/osobę/noc - ognisko w piątek: 30 zł/osobę (2-3 pętka kiełbasy, karkówka, pieczywo, ketchup, musztarda, woda, soki), - posiłek regeneracyjny na mecie zawodów: w ramach opłaty startowej, - inne udogodnienia i atrakcje wg cennika ośrodka.
Rezerwacji noclegów i posiłków należy dokonać w trakcie wypełniania formularza zgłoszeniowego. Rezerwacja jest ważna po otrzymaniu opłaty startowej. Dla chętnych jest możliwość przedłużenia noclegu do poniedziałku.
12. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie dla zwycięzcy kategorii OPEN do darmowego startu na trasie TR300 przyszłym roku. - przywilej wyboru lokalizacji kolejnej edycji Rajdu oraz budowy trasy przez zwycięzcę tegorocznej edycji. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki), - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
13. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - toalety i prysznice w Bazie Rajdu, - ciepły posiłek na Mecie , - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - Rajd odbędzie się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Rajdu, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w Bazie Rajdu.
17. DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja autobusowa - Komunikacja własna.
18. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja – Dyrektor Rajdu tel.: 503791774 e-mail: maratony@home.pl
|
||||||||||||
|