Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt

 

Komunikat startowy

 

1. CELE RAJDU:

- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości fizycznej i odporności psychicznej,

- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

- popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku,

- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

- ukazanie uczestnikom piękna Wzgórz Ostrzeszowskich, Wzgórz Twardogórskich, Doliny Baryczy i Ziemi Raszkowskiej.

 

2. ORGANIZATOR:

- Stargardzki Klub Orientacji 15 POŁUDNIK,

 

3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:

Sędzia Główny, Budowniczy Trasy Rowerowej– Paweł Brudło

Biuro Zawodów–

 

4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU:

Rajd odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2018r. - Wzgórza Ostrzeszowskie.

 

5. BAZA RAJDU:

Gościniec w Starym Zamku

Ligota 20, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie

Mapa

 

6. FORMA RAJDU:

- klasyfikacja indywidualna, podział na kategorie mężczyzn (M) i kobiet (K)

 

Trasa Rowerowa 300km w limicie 24 godzin + stop czas 1h (bufet),

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok. 30 Punktów Kontrolnych (mapa zasadnicza) oraz ok. 30 PK na mapie dodatkowej, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Potwierdzanie PK wyłącznie za pomocą aplikacji CheckPoint,

 

Wyniki z Trasy Rowerowej 300km liczą się do klasyfikacji Pucharu Polski w Maratonach Rowerowych na Orientację.

 

Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).

 

7. TEREN I MAPY:

Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty.

Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1934-2000):

 

Skala mapy podstawowej: 1:100 000 WIG aktualność 1934

Skala mapy dodatkowej: 1:50 000 układ 1992 aktualność 2000

 

8. RAMOWY PROGRAM RAJDU:

22 czerwca 2018 (piątek)

- od 18:00 Przyjmowanie uczestników w Bazie Rajdu,

- 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu, Ognisko

23 czerwca 2018 (sobota)

- 8:00 – 10:30 Praca sekretariatu Rajdu,

- 10:30 - 10:50 Odprawa techniczna,

- 11:00 START TR300

24 czerwca 2018 (niedziela):

- 12:00 META TR300

- 13:00 uroczyste zakończenie Rajdu.

 

 

9. ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 20 czerwca 2018r.

Po tym terminie można się zgłosić tylko w Bazie Rajdu.

 

10. OPŁATA STARTOWA:

Opłatę należy przesłać przelewem na konto

 

Daniel Śmieja

Alior Bank

07 2490 1044 0000 4200 3019 4064 

 

z dopiskiem „Grassor 2018+ id” (numer id dostępny jest na liście zgłoszeń

np. „Grassor 2018, id 14”)

 

Wysokość opłaty startowej:

Wszystkie trasy

Opłata Startowa 

+ Koszulka

Płatne do 12.06.2018

Opłata Startowa

Płatne do 19.06.2018

Opłata Startowa

Płatne po 19.06.2018 lub na starcie

Uczniowie i studenci do 26 lat

70zł

40zł

60zł

Pozostali

90zł

60zł

80zł

 

 

Koszulki można zamawiać do 12.06.2018r.

 

Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.

 

11. NOCLEGI I WYŻYWIENIE:

W Bazie Rajdu istnieje możliwość wykupienia noclegu:

- łóżko z pościelą: 30 zł/osobę/noc

- podłoga z własnym materacem i śpiworem: 10 zł/osobę/noc

- namiot: 0 zł

 

Posiłki:

- ognisko w piątek wieczorem (kiełbasa z ogniska, karkówka i kaszanka z grilla,

 pieczywo, sałatka grecka, keczup, zielony sos czosnkowy, musztarda,

 herbata): 10 zł/osobę

- śniadanie (jajecznica na boczku, masło, pieczywo, kawa/herbata, pomidor, ser żółty, dżem): 15zł/osobę

 

Rezerwacji noclegów i posiłków należy dokonać w trakcie wypełniania formularza zgłoszeniowego. Rezerwacja jest ważna po otrzymaniu opłaty startowej.

 

 

12. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW:

Trasa Rowerowa 300:

- kompas,

- sprawny technicznie rower,

- przyrządy do pisania do zaznaczenia PK na mapie (najlepiej odporne na działanie wody),

- oświetlenie przednie białe, (może być czołówka) i tylne czerwone,

- telefon komórkowy z systemem Android 5.0 lub nowszym z obsługą kart NFC lub kodów QR – istnieje możliwość wypożyczenia wodoodpornych telefonów Samsung Xcover 3 w cenie 10 zł/tel.

 

13. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW:

Trasa Rowerowa 300:

- kask rowerowy,

- apteczka pierwszej pomocy,

- folia NRC,

- zapasowe baterie,

- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych,

- telefon komórkowy z możliwością otrzymywania wiadomości MMS.

 

14. NAGRODY:

- puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie dla zwycięzcy kategorii OPEN na trasie TR300 przyszłym roku.

- przywilej wyboru lokalizacji kolejnej edycji Rajdu oraz budowy trasy przez zwycięzcę tegorocznej edycji.

- dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki),

- inne nagrody w miarę napływu świadczeń.

 

15. ŚWIADCZENIA STARTOWE:

- komplet kolorowych map i materiałów startowych,

- ubezpieczenie NW na czas trwania Rajdu,

- 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny namiot, śpiwór i karimatę)

- punkty do OInO - 2 pkt,

- szatnie, toalety i prysznic w Bazie Rajdu, (uwaga w Bazie Rajdu jest tylko jedna kabina prysznicowa)

- ciepły posiłek na Mecie (makaron z sosem mięsnym lub wegetariańskim),

- wrzątek do celów spożywczych,

- inne materiały w miarę napływu świadczeń.

 

16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

- Rajd odbędzie się bez względu na pogodę,

- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,

- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Rajdu,

- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń,

- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń,

- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,

- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,

- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,

- wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w Bazie Rajdu.

 

17. DOJAZD DO BAZY:

- Mapa Polski

- Komunikacja kolejowa PKP

- Komunikacja autobusowa

- Komunikacja własna.

 

18. INFORMACJE DODATKOWE:

 

Daniel Śmieja – Dyrektor Rajdu

tel.: 503791774

e-mail: maratony@home.pl

www.maratony.home.pl

 

 

Wstecz