Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt

 

Komunikat startowy

 

1. CELE RAJDU:

- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,

- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

- popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku,

- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

- ukazanie uczestnikom piękna Wysoczyzny Łobeskiej, Poj. Drawskiego i Równiny Drawskiej

 

2. ORGANIZATOR:

Daniel Śmieja.

 

3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:

Sędzia Główny, Budowniczy Tras – Daniel Śmieja

 

4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU:

Rajd odbędzie się w dniach 15-17 grudnia 2006 r. na Wysoczyźnie Łobeskiej, Poj. Drawskim i Równinie Drawskiej.

 

5. BAZA RAJDU:

Połczyn Zdrój, woj. Zachodniopomorskie, budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazialnych przy ul. Świerczewskiego 2.

 

6. FORMA RAJDU:

- klasyfikacja indywidualna,

- start na lub we własnym sprzęcie.

 

Trasa Rowerowa: 200km w limicie15 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok.15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Trasa Piesza: 100km w limicie 24 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Trasa Ekstremalna: 300km (100km pieszo + 200km rowerem) w limicie 39 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (2 pętle), ok. 30 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).

Na Trasie Ekstremalnej start tylko osób w wieku powyżej 18 lat

 

7. TEREN I MAPY:

Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty.

Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2001):

Trasa Rowerowa - 1:100000,

Trasa Piesza - 1:50000,

Trasa Ekstremalna: Etap Pieszy - 1:50000, Etap Rowerowy - 1:100000.

 

8. RAMOWY PROGRAM RAJDU:

15 grudnia 2006 (piątek)

- od 14:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Rajdu,

- 15:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu,

- 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Ekstremalnej,

- 16:30 START Trasy Ekstremalnej,

- 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu.

16 grudnia 2006 (sobota)

- 6:00 - 7.00 Praca sekretariatu Rajdu,

- 7:00 - 7:20 Odprawa techniczna Trasy Pieszej,

- 7:30 START Trasy Pieszej,

- 14:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu,

- 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Rowerowej,

- 16:30 START Trasy Rowerowej.

17 grudnia 2006 (niedziela):

- 7:30 META TR, TP i TE,

- 10:00 uroczyste zakończenie Rajdu,

- 12:00 zamknięcie bazy Rajdu.

 

9. ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 10 grudnia 2006r. na adres:

 

 

10. OPŁATA STARTOWA:

Należy przesłać przelewem na konto

 

Daniel Śmieja

Volkswagen Bank Polska S.A.

50 2130 0004 3001 0262 2686 0001

z dopiskiem „Nocna Masakra 2006”

 

Wysokość opłaty startowej:

Trasa piesza, rowerowa i ekstremalna

Płatne do 10.12.2006

Płatne po 10.12.2006 lub na starcie

Uczniowie i studenci

30zł

40zł

Pozostali

50zł

60zł

 

Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.

 

Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (na pisemne życzenie) dla osób, które przekażą opłatę startową + opłatę dodatkową oraz nadeślą zgłoszenie do dnia 10.12.2006r.:

- Koszulki typu T-shirt, cena 25zł, płatne razem z opłatą startową.

 

 

11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW:

Trasa Rowerowa:

- folia NRC,

- kompas,

- sprawny technicznie rower,

- oświetlenie przednie i tylne roweru.

Trasa Piesza:

- folia NRC,

- kompas,

- oświetlenie białe (może być czołówka).

Trasa Ekstremalna:

- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR

 

12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW:

Trasa rowerowa:

- kask rowerowy,

- apteczka pierwszej pomocy,

- zapasowe baterie,

- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.

Trasa piesza:

- apteczka pierwszej pomocy,

- oświetlenie tylne czerwone,

- zapasowe baterie,

- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.

Trasa Ekstremalna:

- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR

 

13. NAGRODY:

- puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie do obrony tytułu w przyszłym roku.

- dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie,

- inne nagrody w miarę napływu świadczeń.

 

14. ŚWIADCZENIA STARTOWE:

- komplet kolorowych map i materiałów startowych,

- ubezpieczenie NW na czas trwanie Rajdu,

- 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)

- punkty do OInO - 2 pkt,

- szatnie, toalety i prysznice w bazie Rajdu,

- wrzątek do celów spożywczych,

- inne materiały w miarę napływu świadczeń.

 

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

- rajd odbędzie się bez względu na pogodę,

- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,

- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu,

- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń,

- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń,

- na terenie Bazy Rajdu obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,

- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,

- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,

- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,

- wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Rajdu.

 

16. DOJAZD DO BAZY:

- Baza Rajdu mieści się w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazialnych przy ul. Świerczewskiego 2.

- Plan miasta

- Komunikacja kolejowa PKP

- Komunikacja autobusowa PKS Szczecin

- Komunikacja własna.

 

 

17. INFORMACJE DODATKOWE:

 

Daniel Śmieja

tel.: 503 79 17 74

e-mail: masakra@wp.pl

www.masakra.webpark.pl

 

 

Wstecz