Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE RAJDU:
- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,
- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
- popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku,
- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
- ukazanie uczestnikom piękna Wysoczyzny Łobeskiej, Poj. Drawskiego i Równiny Drawskiej
2. ORGANIZATOR:
Daniel Śmieja.
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:
Sędzia Główny, Budowniczy Tras – Daniel Śmieja
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU:
Rajd odbędzie się w dniach 15-17 grudnia 2006 r. na Wysoczyźnie Łobeskiej, Poj. Drawskim i Równinie Drawskiej.
5. BAZA RAJDU:
Połczyn Zdrój, woj. Zachodniopomorskie, budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazialnych przy ul. Świerczewskiego 2.
6. FORMA RAJDU:
- klasyfikacja indywidualna,
- start na lub we własnym sprzęcie.
Trasa Rowerowa: 200km w limicie15 godzin,
charakterystyka trasy:
scorelauf (1 pętla), ok.15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza: 100km w limicie 24 godzin,
charakterystyka trasy:
scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Ekstremalna: 300km (100km pieszo + 200km rowerem) w limicie 39 godzin,
charakterystyka trasy:
scorelauf (2 pętle), ok. 30 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).
Na Trasie Ekstremalnej start tylko osób w wieku powyżej 18 lat
7. TEREN I MAPY:
Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty.
Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2001):
Trasa Rowerowa - 1:100000,
Trasa Piesza - 1:50000,
Trasa Ekstremalna: Etap Pieszy - 1:50000, Etap Rowerowy - 1:100000.
15 grudnia 2006 (piątek)
- od 14:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Rajdu,
- 15:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu,
- 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Ekstremalnej,
- 16:30 START Trasy Ekstremalnej,
- 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu.
16 grudnia 2006 (sobota)
- 6:00 - 7.00 Praca sekretariatu Rajdu,
- 7:00 - 7:20 Odprawa techniczna Trasy Pieszej,
- 7:30 START Trasy Pieszej,
- 14:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu,
- 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Rowerowej,
- 16:30 START Trasy Rowerowej.
17 grudnia 2006 (niedziela):
- 7:30 META TR, TP i TE,
- 10:00 uroczyste zakończenie Rajdu,
- 12:00 zamknięcie bazy Rajdu.
9. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 10 grudnia 2006r. na adres:
Należy przesłać przelewem na konto
Daniel Śmieja
Volkswagen Bank Polska S.A.
50 2130 0004 3001 0262 2686 0001
z dopiskiem „Nocna Masakra 2006”
Wysokość opłaty startowej:
Trasa piesza, rowerowa i ekstremalna |
Płatne do 10.12.2006 |
Płatne po 10.12.2006 lub na starcie |
Uczniowie i studenci |
30zł |
40zł |
Pozostali |
50zł |
60zł |
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (na pisemne życzenie) dla osób, które przekażą opłatę startową + opłatę dodatkową oraz nadeślą zgłoszenie do dnia 10.12.2006r.:
- Koszulki typu T-shirt, cena 25zł, płatne razem z opłatą startową.
11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW:
Trasa Rowerowa:
- folia NRC,
- kompas,
- sprawny technicznie rower,
- oświetlenie przednie i tylne roweru.
Trasa Piesza:
- folia NRC,
- kompas,
- oświetlenie białe (może być czołówka).
Trasa Ekstremalna:
- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR
12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW:
Trasa rowerowa:
- kask rowerowy,
- apteczka pierwszej pomocy,
- zapasowe baterie,
- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.
Trasa piesza:
- apteczka pierwszej pomocy,
- oświetlenie tylne czerwone,
- zapasowe baterie,
- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.
Trasa Ekstremalna:
- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR
13. NAGRODY:
- puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie do obrony tytułu w przyszłym roku.
- dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie,
- inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
14. ŚWIADCZENIA STARTOWE:
- komplet kolorowych map i materiałów startowych,
- ubezpieczenie NW na czas trwanie Rajdu,
- 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
- punkty do OInO - 2 pkt,
- szatnie, toalety i prysznice w bazie Rajdu,
- wrzątek do celów spożywczych,
- inne materiały w miarę napływu świadczeń.
15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- rajd odbędzie się bez względu na pogodę,
- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu,
- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń,
- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń,
- na terenie Bazy Rajdu obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,
- wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Rajdu.
16. DOJAZD DO BAZY:
- Baza Rajdu mieści się w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazialnych przy ul. Świerczewskiego 2.
- Plan miasta
- Komunikacja kolejowa PKP
- Komunikacja autobusowa PKS Szczecin
- Komunikacja własna.
17. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja
tel.: 503 79 17 74
e-mail: masakra@wp.pl