Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE RAJDU: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna Poj. Łagowskiego, Bruzdy Zbąszyńskiej i Poj. Poznańskiego.
2. ORGANIZATOR: Daniel Śmieja.
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Sędzia Główny, Budowniczy Tras – Daniel Śmieja
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU: Rajd odbędzie się w dniach 14-16 grudnia 2007 r. na Poj. Łagowskim, Bruzdzie Zbąszyńskiej i Poj. Poznańskim.
5. BAZA RAJDU: Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzeczu, ul. Pamiątkowa 17, woj. Lubuskie.
6. FORMA RAJDU: - klasyfikacja indywidualna, - start na lub we własnym sprzęcie.
Trasa Rowerowa: 200km w limicie15 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza: 100km w limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Ekstremalna: 300km (100km pieszo + 200km rowerem) w limicie 39 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (2 pętle), ok. 30 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu). Na Trasie Ekstremalnej start tylko osób w wieku powyżej 18 lat
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2001): Trasa Rowerowa - 1:100000, Trasa Piesza - 1:50000, Trasa Ekstremalna: Etap Pieszy - 1:50000, Etap Rowerowy - 1:100000.
14 grudnia 2007 (piątek) - od 14:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Rajdu, - 15:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu, - 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Ekstremalnej, - 16:30 START Trasy Ekstremalnej, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu. 15 grudnia 2007 (sobota) - 6:00 - 7.00 Praca sekretariatu Rajdu, - 7:00 - 7:20 Odprawa techniczna Trasy Pieszej, - 7:30 START Trasy Pieszej, - 14:00 - 16:00 Praca sekretariatu Rajdu, - 16:00 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Rowerowej, - 16:30 START Trasy Rowerowej. 16 grudnia 2007 (niedziela): - 7:30 META TR, TP i TE, - 10:00 uroczyste zakończenie Rajdu, - 12:00 zamknięcie bazy Rajdu.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 8 grudnia 2007r.
Należy przesłać przelewem na konto
Daniel Śmieja Volkswagen Bank Polska S.A. 50 2130 0004 3001 0262 2686 0001 z dopiskiem „Nocna Masakra 2007”
Wysokość opłaty startowej:
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (na pisemne życzenie) dla osób, które przekażą opłatę startową + opłatę dodatkową oraz nadeślą zgłoszenie do dnia 08.12.2007r.: - Koszulki typu T-shirt, cena 25zł, płatne razem z opłatą startową. - Zniżkę na przejazd PKP Przewozy Regionalne z miejsca zamieszkania do stacji PKP MIĘDZYRZECZ i z powrotem, cena 3zł, płatne razem z opłatą startową.
11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa: - folia NRC, - kompas, - sprawny technicznie rower, - oświetlenie przednie i tylne roweru, - telefon komórkowy. Trasa Piesza: - folia NRC, - kompas, - oświetlenie białe (może być czołówka), - telefon komórkowy. Trasa Ekstremalna: - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR
12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW: Trasa rowerowa: - kask rowerowy, - apteczka pierwszej pomocy, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych. Trasa piesza: - apteczka pierwszej pomocy, - oświetlenie tylne czerwone, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych. Trasa Ekstremalna: - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR
13. NAGRODY: - puchar dla najlepszego na trasie (podział na kobiety i mężczyzn), oraz zaproszenie do obrony tytułu w przyszłym roku. - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
14. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - ubezpieczenie NW na czas trwania Rajdu, - 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę) - punkty do OInO - 2 pkt, - szatnie, toalety i prysznice w bazie Rajdu, - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - rajd odbędzie się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - na terenie Bazy Rajdu obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Rajdu.
16. DOJAZD DO BAZY: - Plan miasta - Komunikacja kolejowa PKP - Komunikacja autobusowa PKS Szczecin - Komunikacja własna.
17. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja tel.: 503 79 17 74 e-mail: masakra@wp.pl
|