Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt
Komunikat startowy
1. CELE RAJDU: - sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, - praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem, - popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku, - wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację, - ukazanie uczestnikom piękna woj. zachodniopomorskiego.
2. ORGANIZATOR: - Stargardzki Klub Orientacji „15 Południk” - Klub Imprez na Orientację „Prego”
3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY: Sędzia Główny, Budowniczy Tras – Daniel Śmieja
4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU: Rajd odbędzie się w dniach 14-15 grudnia 2013r. w miejscowości Ińsko w woj. zachodniopomorskim.
5. BAZA RAJDU: Zespół Szkół w
Ińsku, ul. Poprzeczna 1, wejście do Szkoły Podstawowej od ul. Młynarskiej, Mapa. 6. FORMA RAJDU: - klasyfikacja indywidualna, - start na lub we własnym sprzęcie.
Trasa Rowerowa 200: ok. 200km w limicie15 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Rowerowa 100: ok. 100km w limicie15 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok.7 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza 100: ok. 100km w limicie 24 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Piesza 50: ok. 50km w limicie 15 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (1 pętla), ok. 7 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Trasa Ekstremalna 150: ok. 150km (50km pieszo + 100km rowerem) w limicie 20 godzin, charakterystyka trasy: scorelauf (2 pętle), ok. 14 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.
Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu). Na Trasie Ekstremalnej start tylko osób w wieku powyżej 18 lat.
7. TEREN I MAPY: Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty. Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2001): Trasa Rowerowa 200km i 100km - 1:100000, Trasa Piesza 100km i 50km - 1:50000, Trasa Ekstremalna 150km: Etap Pieszy - 1:50000, Etap Rowerowy - 1:100000.
13 grudnia 2013 (piątek) - od 18:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Rajdu, - 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu. 14 grudnia 2013 (sobota) - 8:00 - 11.30 Praca sekretariatu Rajdu, - 11:30 - 11:50 Odprawa techniczna Trasy Pieszej 100 i Trasy Ekstremalnej 150, - 12:00 START Trasy Pieszej 100 i Trasy Ekstremalnej 150, - 13:00 - 15:30 Praca sekretariatu Rajdu, - 15:30 - 15:40 Odprawa techniczna Trasy Pieszej 50, - 16:00 START Trasy Pieszej 50, - 16:10 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Rowerowej 200 i 100, - 16:30 START Trasy Rowerowej 200 i Trasy Rowerowej 100. 15 grudnia 2013 (niedziela): - 7:00 META TP 50, - 7:30 META TR 200, TR 100, - 8:00 META TE 150, - 10:00 uroczyste zakończenie Rajdu, - 12:00 META TP 100 - 15:00 zamknięcie bazy Rajdu.
9. ZGŁOSZENIA: Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz
zgłoszeniowy do dnia 9 grudnia 2013r. Po tym terminie można się zgłaszać w dniu zawodów w Bazie Rajdu.
Należy przesłać przelewem na konto
Daniel Śmieja Volkswagen Bank Polska S.A. 50 2130 0004 3001 0262 2686 0001 z dopiskiem „Nocna Masakra 2013 + trasa(np. TR200)”
Wysokość opłaty startowej:
Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (zaznaczone przy zgłoszeniu): - Koszulki typu T-shirt, cena 30zł, płatne razem z opłatą startową do dnia 04.12.2013r. Po tym terminie nie
gwarantujemy otrzymania koszulki.
11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW: Trasa Rowerowa 200 i 100: - folia NRC, - kompas, - sprawny technicznie rower, - oświetlenie przednie i tylne roweru, - telefon komórkowy. Trasa Piesza 100 i 50: - folia NRC, - kompas, - oświetlenie białe (może być czołówka), - telefon komórkowy. Trasa Ekstremalna 300 i 150: - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR
12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW: Trasa rowerowa 200 i 100: - kask rowerowy, - apteczka pierwszej pomocy, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych. Trasa Piesza 100 i 50: - apteczka pierwszej pomocy, - oświetlenie tylne czerwone, - zapasowe baterie, - dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych. Trasa Ekstremalna 150: - odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP50 i TR100
13. NAGRODY: - puchary dla zwycięzców na wszystkich trasach (podział na kobiety i mężczyzn) - darmowe wpisowe dla zwycięzców tras TR 200, TP 100 i TP50 na przyszłoroczną edycję Rajdu, - dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki), - inne nagrody w miarę napływu świadczeń.
14. ŚWIADCZENIA STARTOWE: - komplet kolorowych map i materiałów startowych, - ubezpieczenie NW na czas trwania Rajdu, - 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę) - punkty do OInO - 2 pkt, - szatnie, toalety i prysznice w bazie Rajdu, - wrzątek do celów spożywczych, - inne materiały w miarę napływu świadczeń.
15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: - rajd odbędzie się bez względu na pogodę, - uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, - zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu, - uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń, - zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń, - na terenie Bazy Rajdu obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie, - za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada, - obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż., - ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów, - wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Rajdu.
16. DOJAZD DO BAZY: - Komunikacja kolejowa PKP do stacji Chociwel lub Recz - Komunikacja autobusowa PKS Szczecin - Komunikacja własna
17. INFORMACJE DODATKOWE:
Daniel Śmieja tel.: 503 79 17 74 e-mail: maratony@home.pl |