Wstecz Maratony Strona główna Aktualności Archiwum Kontakt

 

Komunikat startowy

 

1. CELE RAJDU:

- sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej,

- praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

- popularyzacja turystycznych imprez na orientację, jako doskonałej formy aktywnego wypoczynku,

- wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

- ukazanie uczestnikom piękna woj. zachodniopomorskiego.

 

2. ORGANIZATOR:

- Stargardzki Klub Orientacji „15 Południk”

- Klub Imprez na Orientację „Prego”

 

3. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:

Sędzia Główny, Budowniczy Tras – Daniel Śmieja

 

4. TERMIN I MIEJSCE RAJDU:

Rajd odbędzie się w dniach 14-15 grudnia 2013r. w miejscowości Ińsko w woj. zachodniopomorskim.

 

5. BAZA RAJDU:

Zespół Szkół w Ińsku, ul. Poprzeczna 1, wejście do Szkoły Podstawowej od ul. Młynarskiej, Mapa.

 

6. FORMA RAJDU:

- klasyfikacja indywidualna,

- start na lub we własnym sprzęcie.

 

Trasa Rowerowa 200: ok. 200km w limicie15 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok.15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

 Trasa Rowerowa 100: ok. 100km w limicie15 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok.7 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Trasa Piesza 100: ok. 100km w limicie 24 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok. 15 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

Trasa Piesza 50: ok. 50km w limicie 15 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (1 pętla), ok. 7 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

  

Trasa Ekstremalna 150: ok. 150km (50km pieszo + 100km rowerem) w limicie 20 godzin,

charakterystyka trasy:

scorelauf (2 pętle), ok. 14 Punktów Kontrolnych, kolejność potwierdzania PK dowolna, obowiązuje punktacja dodatnio-ujemna.

 

 

Osoby niepełnoletnie 16-17 lat start tylko pod opieką osób w wieku powyżej 21 lat, za pisemną zgodą (wg druku) rodziców lub prawnych opiekunów (wymagana kserokopia dowodu ze wzorem podpisu).

Na Trasie Ekstremalnej start tylko osób w wieku powyżej 18 lat.

 

7. TEREN I MAPY:

Teren o zmiennej przebieżności, z domieszką krzewów, drzew i innych wytworów natury z wyraźnym wpływem człowieka, miejscami podmokły lub piaszczysty.

Mapy kolorowe (stan aktualności lata 1980-2001):

Trasa Rowerowa 200km i 100km - 1:100000,

Trasa Piesza 100km i 50km - 1:50000,

Trasa Ekstremalna 150km: Etap Pieszy - 1:50000, Etap Rowerowy - 1:100000.

 

8. RAMOWY PROGRAM RAJDU:

13 grudnia 2013 (piątek)

- od 18:00 Przyjmowanie uczestników w bazie Rajdu,

- 20:00 - 0:00 Praca sekretariatu Rajdu.

14 grudnia 2013 (sobota)

- 8:00 - 11.30 Praca sekretariatu Rajdu,

- 11:30 - 11:50 Odprawa techniczna Trasy Pieszej 100 i Trasy Ekstremalnej 150,

- 12:00 START Trasy Pieszej 100 i Trasy Ekstremalnej 150,

- 13:00 - 15:30 Praca sekretariatu Rajdu,

- 15:30 - 15:40 Odprawa techniczna Trasy Pieszej 50,

- 16:00 START Trasy Pieszej 50,

- 16:10 - 16:20 Odprawa techniczna Trasy Rowerowej 200 i 100,

- 16:30 START Trasy Rowerowej 200 i Trasy Rowerowej 100.

15 grudnia 2013 (niedziela):

- 7:00 META TP 50,

- 7:30 META TR 200, TR 100,

- 8:00 META TE 150,

- 10:00 uroczyste zakończenie Rajdu,

- 12:00 META TP 100

- 15:00 zamknięcie bazy Rajdu.

 

9. ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 9 grudnia 2013r.

Po tym terminie można się zgłaszać w dniu zawodów w Bazie Rajdu.

 

10. OPŁATA STARTOWA:

Należy przesłać przelewem na konto

 

Daniel Śmieja

Volkswagen Bank Polska S.A.

50 2130 0004 3001 0262 2686 0001

z dopiskiem „Nocna Masakra 2013 + trasa(np. TR200)”

 

Wysokość opłaty startowej:

Wszystkie Trasy

Płatne do 9.12.2013

Płatne po 9.12.2013

lub na starcie

Uczniowie i studenci

do 26 lat

40zł

60zł

Pozostali

60zł

80zł

 

Uczniowie i studenci przy rejestracji w Biurze Rajdu będą musieli okazać aktualną legitymację szkolną lub studencką.

 

Dodatkowo istnieje możliwość zakupu (zaznaczone przy zgłoszeniu):

- Koszulki typu T-shirt, cena 30zł, płatne razem z opłatą startową do dnia 04.12.2013r.

 Po tym terminie nie gwarantujemy otrzymania koszulki.

 

11. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE ZAWODNIKÓW:

Trasa Rowerowa 200 i 100:

- folia NRC,

- kompas,

- sprawny technicznie rower,

- oświetlenie przednie i tylne roweru,

- telefon komórkowy.

Trasa Piesza 100 i 50:

- folia NRC,

- kompas,

- oświetlenie białe (może być czołówka),

- telefon komórkowy.

Trasa Ekstremalna 300 i 150:

- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP i TR

 

12. WYPOSAŻENIE ZALECANE ZAWODNIKÓW:

Trasa rowerowa 200 i 100:

- kask rowerowy,

- apteczka pierwszej pomocy,

- zapasowe baterie,

- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.

Trasa Piesza 100 i 50:

- apteczka pierwszej pomocy,

- oświetlenie tylne czerwone,

- zapasowe baterie,

- dodatkowe ubrania na wypadek nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych.

Trasa Ekstremalna 150:

- odpowiednio do etapu wyposażenie takie jak na TP50 i TR100

 

13. NAGRODY:

- puchary dla zwycięzców na wszystkich trasach (podział na kobiety i mężczyzn)

- darmowe wpisowe dla zwycięzców tras TR 200, TP 100 i TP50 na przyszłoroczną edycję Rajdu,

- dyplom dla każdego uczestnika za udział w Rajdzie, dyplomy będą drukowane po zakończeniu Rajdu tylko na żądanie uczestnika (istnieje też możliwość przesłania dyplomu pocztą na wskazany adres po uiszczeniu opłaty 5zł na pokrycie kosztów przesyłki),

- inne nagrody w miarę napływu świadczeń.

 

14. ŚWIADCZENIA STARTOWE:

- komplet kolorowych map i materiałów startowych,

- ubezpieczenie NW na czas trwania Rajdu,

- 2 noclegi w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)

- punkty do OInO - 2 pkt,

- szatnie, toalety i prysznice w bazie Rajdu,

- wrzątek do celów spożywczych,

- inne materiały w miarę napływu świadczeń.

 

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

- rajd odbędzie się bez względu na pogodę,

- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,

- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie rajdu,

- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo świadczeń,

- zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń,

- na terenie Bazy Rajdu obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,

- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,

- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,

- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,

- wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie Rajdu.

 

16. DOJAZD DO BAZY:

 

- Komunikacja kolejowa PKP do stacji Chociwel lub Recz

- Komunikacja autobusowa PKS Szczecin

- Komunikacja własna

 

 

17. INFORMACJE DODATKOWE:

 

Daniel Śmieja

tel.: 503 79 17 74

e-mail: maratony@home.pl

maratony.home.pl

 

 

Wstecz