Nowości:
29.06.2018
Prezentujemy szczegółowe Wyniki Ostateczne.
27.06.2018
Zapraszamy do lektury pierwszej Relacji z Rajdu.
26.06.2018
Zapraszamy do obejrzenia Galerii Zdjęć ze startu, trasy, bufetu i mety.
25.06.2018
Wyniki nieoficjalne:
Proszę sprawdzić czy w wynikach są wszystkie PK, które podbiliście, jeżeli brakuje któregoś PK należy wejść do historii aplikacji i przytrzymać wiersz z czerwoną kopertą/mapą lub skrzynki SMS
(kliknąć przycisk wykrzyknik) i ponownie wysłać SMS z podbiciem PK. Odbieranie SMS zostanie wyłączone dziś o 22:00.
Po tym terminie korektę podbitych PK będzie można wprowadzić wyłącznie ręcznie, zgłaszając niezgodność na maila maratony@home.pl najpóźniej do środy 27 czerwca do godz. 22:00.
W przypadku niezgodności wyników proszę przesłać zrzuty ekranu z aplikacji ze wszystkimi podbitymi PK.
Istnieje możliwość zamówienia koszulki rajdowej w kolorze niebiesko-szarym lub pomarańczowym. Koszt 30zł plus 6zl na pokrycuie kosztów przesyłki.
Zamówienia proszę składać najpóźniej do środy 27 czerwca do godz. 22:00, bezpośrednio na maila maratony@home.pl
Zamieściliśmy Mapy wraz z plikami kalibracyjnymi.
22.06.2018
UWAGA: Plik mapy GRASSOR300.pkx jest już gotowy do pobrania.
UWAGA: Najnowsza wersja CheckPoint NFC 2.1 jest już gotowa do pobrania.
20.06.2018
Prezentujemy Komunikat Techniczny, w którym znajdziecie m.in. szczegóły o trasach i sposobie potwierdzania PK.
UWAGA: Jest całkowicie nowa aplikacja CheckPoint NFC 2.0, którą bezwzględnie należy pobrać i zainstalować na sowim telefonie.
Poprzednia wersja aplikacji nie współpracuje z nowymi kartami NFC, które zostaną użyte na Grasorze.
13.06.2018
Zapraszamy do śledzenia Relacji na żywo z rozstawiania trasy.
06.06.2018
Wita Was Wasz Budowniczy. Pora uchylić trochę rąbka tajemnicy, żeby zachęcić niezdecydowanych.
Po pierwsze mapy - będziecie mieli okazję pojeździć na najlepszych kiedykolwiek wydanych mapach (tak dobrze zgadujecie chodzi o WIGówki).
Jeżeli nie mieliście do tej pory okazji z nimi obcować to polecam zapoznać się z przykładowym arkuszem z terenu zawodów.
Od razu uprzedzam pytania - tak jeździłem z tymi mapami w terenie i naprawdę jest lepiej niż się wydaje oglądając skan - najważniejsze elementy topograficzne
(włączając w to układ dróg) pozostały praktycznie niezmienione. Co więcej punkty często stawiane są na zanikających elementach typu cmentarze, ruiny które,
na tej mapie są jeszcze w rozkwicie. No i dodatkowo zaleta jest taka, że przed wojną za dużo asfaltów to jeszcze nie było ;) Dodatkowo do Waszych mapników
trafią dwa arkusze A4 pięćdziesiątki geoportalowej w układzie 92.
Trasa została ułożona w trakcie dwu i pół dniowej wycieczki i z czystym sumieniem można ją nazwać turystyczną - no przyznam się bez bicia, że w kilka miejsc na OS-ach
to bym się jednak turystycznie nie wybrał ;) Próbkę krajobrazów okolic PK znajdziecie w Galerii na stornie, a w formie skróconej na
Plakacie.
No i najważniejsza atrakcja: po raz pierwszy w historii Grassora bufet z prawdziwego zdarzenia - w sumie to pewnie lepiej go nazwać karczmą ;) ze stop czasem równym maksymalnie jedną godzinę.
Oczywiście na bufecie można zostać sobie dłużej niż przewidziany stop czas, jednak czas powyżej 1h będzie wliczany do czasu pokonania trasy.
Dla tych co się obawiają dystansu ważna informacja: bez problemów da się dostosować trasę do swoich potrzeb - może to być ok. 150 km z 25PK i bufetem jak i 100 km pętelka
po okolicach bazy z 25-30PK. Generalnie na trasie nie zabraknie ciekawych i malowniczych miejsc, a sporo PK to stare grodziska, kurhany, nagrobki, wyrobiska czy też szczyty górek, przepusty, a nawet torfowiska.
Serdecznie zapraszam do gościnnej Wielkopolski.
Wasz Bob
29.04.2018
Prezentujemy garść najnowszych informacji.
Szczegóły w Regulaminie i Komunikacie Startowym
Został uruchomiany Fromularz zgłoszeniowy.
2.03.2018
Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji Rajdu Grassor 300, który odbędzie się w dniach 23-24 czerwca w woj. wielkopolskim.
Od tego roku Grassor 300 ma nową formułę, będzie tylko jedna Trasa Rowerowa na dystansie 300km, a zwycięzca ma przywilej wyboru lokalizacji przyszłorocznej edycji i budowy trasy.
W 2018r. budowniczym trasy będzie Paweł Brudło.
Wstecz
|